Imorgon klockan två blir jag gravid

Igår genomförde vi vårt tredje äggplock i Malmö och de fick ut hela 14 ägg! Det gick betydligt bättre än tidigare gånger och jag hade inte alls så ont under själva ingreppet heller.

När vi kommit hem igår och bedövningen släppte blev det desto värre dock, tack och lov för panodil!

Idag ringde jag ner till kliniken och fick besked om att 5 ägg blivit befruktade, vilken skillnad från första gången då jag FICK UT fem ägg och inget av dem blev befruktat.

Imorgon åker jag ner till Malmö igen och klockan 14.00 ska återföringen ske, då jag får ett befruktat embryo placerat i livmodern. Därefter påbörjas den jobbiga tiden då det bara är att vänta - kommer det ta sig eller inte?

Kommentarer
Postat av: Magdalena78

Nu börjar min väntan tills imorgon när jag ska ringa och få besked om några av äggen blev befruktade. Förra gången märkte jag knappt vad dom gjorde, men idag gjorde det riktigt ont nä dom tömde höger sida. Hoppas vi får tillbaka ett embreyo snart!!



Håller tummarna & imorgon vid den här tiden är du ruvare <3



Kram

2012-02-07 @ 16:24:43
Postat av: ekke

Hoppas du känner dig bättre, när är TD?

2012-02-11 @ 10:03:34
URL: http://enfamilj.blogg.se/
Postat av: FruLindell

Tack Magdalena78! Nu ruvar vi båda två =)



Ekke: Jag mår mycket bättre nu! Jag har TD den 21/2, men svar först den 22/2 då jag måste posta provet!

2012-02-11 @ 10:27:58
URL: http://ofrivilligtbarnlos.blogg.se/
Postat av: Magdalena78

Jaaa det gör vi, har inte riktigt förstått att jag ruvar :) Det gick så lätt med insättningen & läkaren sa nu är det klart tom sambon blev förvånad... Nu börjar den nervösa tiden!!

2012-02-11 @ 23:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0