Väntans timme...

Jag kände att jag inte skulle klara av att vänta på besked ända tills imorgon, så imorse satte jag mig i bilen halv sex på morgonen och körde 14 mil till Malmö för att ta blodprovet där. Det är nämligen så att om jag tar blodprovet i min hemkommun så ska provet postas och kan analyseras i Malmö först dagen efter. Tar jag det däremot på plats på RMC Malmö får jag svar samma dag, alltså idag.

Innan jag satte mig i bilen tog jag ytterligare ett digitalt test (som jag var och köpte på ICA Maxis apotek halv tio i går kväll) som visade "Gravid 2-3 veckor". Det innebär att mitt HCG stigit sen i söndags då jag testade sist!

Jag börjar sakta men säkert inse att detta kanske är verklighet, jag kanske verkligen är gravid! På riktigt!

Det slutgiltliga svaret får jag från RMC Malmö om ungefär 16 minuter.

Kommentarer
Postat av: Magda



Hej!



Mitt namn är Magda och jag jobbar på produktionsbolaget Jarowskij. Jag skulle behöva komma i kontakt med någon som har genomgått en IVF-behandling, vill du maila mig så berättar jag mer!

2012-05-07 @ 11:18:53
Postat av: MammaOchBonusmamma

Oj, gud vad spännande! Är du alltså i mål! Gud vad jag längtar, önskar, hoppas och drömmer om att jag också ska nå dit. Jag är så nyfiken på att få ta mitt test, men det är inte förrän nästa lördag, den heliga 26:e maj!



Jag vill också vara possitiv. Jag vill också få bevis att jag äntligen är påväg!



Hoppas att blodprovet gick bra!

2012-05-16 @ 17:25:14
URL: http://mammaochbonusmamma.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0