En bild säger mer än tusen ord.


Här är en bild på alla "tillbehör" från vårt förra IVF-försök. Det är först alla sprutor, till vänster. I mitten ser ni en rad med de graviditetstest jag tog varje dag från det att jag fick mitt första svaga plus (ett bildbevis av vad den stressande situationen som "ruvare" kan göra med en i övrigt normal människa). Till höger ser ni alla vitaminer och mediciner jag tar inför och under IVF-försöket. Inte helt illa gjort av mig, som är både spruträdd och har svårt att svälja tabletter i vanliga fall!

Kommentarer
Postat av: Magdalena78

Vad för tabletter tar du nu förutom folsyra & behepan?? Nu är vi oxå igång med andra försöket!!



Kram

2012-01-26 @ 00:06:58
Postat av: FruLindell

Omega 3, Vitamin E, D-vitamin, 1/4 Albyl om dagen. Jag blev tipsad om att detta kunde påverka en IVF-behandling på ett positivt sätt om man lider av en eller flera immunologiska sjukdomar (vilket jag gör!).



Vad roligt, vi borde ligga ganska lika =)

2012-01-26 @ 18:01:41
URL: http://ofrivilligtbarnlos.blogg.se/
Postat av: Magdalena78

Jag ska köpa D-vitamin, tar även C-vitamin. Ska kolla på apoteket efter albyl. Hörde om babyklister som är droppar man tar 3 gånger om dagen, men dom finns bara att få tag i Danmark.



När ska du på vul? Jag ska på onsdag.. Jag ligger 1 dag efter dig, roligt att vi kan följas åt :) Är så om i magen nu när jag har stuckit mig så mkt.. Ikväll satt jag och fick panik, testade 3 gånger innan det lyckades..:(

2012-01-26 @ 23:03:12
Postat av: FruLindell

Jag har VUL på måndag, spännande!



Åh, stackare! Jag ska ju inte klaga egentligen, du har ju fått ta en massa sprutor redan under nedregleringen :(

2012-01-28 @ 12:41:55
URL: http://ofrivilligtbarnlos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0