Längesedan

Nu var det ett tag sen jag skrev i den här bloggen, igen.

Jag gav adressen till en bekant som var nyfiken på vår resa och då påmindes jag om att skriva!

Jag är nu i vecka 19 och allt flyter på mer eller mindre utan komplikationer. Igår gjorde vi rutinultraljudet och där fick vi se en pigg och kry liten krabat som vinkade till oss <3

MEN, lilla räkan är för liten. De ville flytta fram oss åtta dagar, trots av vi ju vet på minuten hur långt gångna vi är. Om två veckor ska vi få komma tillbaka och göra ett nytt ultraljud, bara för att försäkra oss om att den växer som den ska. Gör den det handlar det bara om att den är liten och inget är direkt fel. Har den inte vuxit som den ska kan det vara något fel.

Läkaren verkade inte alls bekymrad, men både jag och J blev förstås väldigt oroliga. Vi var inställda på att allt skulle vara tipp topp och kanske till och med att de skulle meddela att det var det friskaste och finaste foster de någonsin sett.

Nu håller vi tummarna för att allt ser bra ut då vi gör nästa ultraljud i mitten av juni. Tills dess ska jag fortsätta njuta av att vara gravid (trots krämpor och trötthet är det ju trots allt underbart)!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej! Jag är in här varje dag i hopp om en uppdatering! :-) jag hoppas att det går bra för er?

2012-09-01 @ 23:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0